BaRa AtT tA nYa TaG!!

  

Sötungen som älskar att göra miner framför kameran =)

Tisdag idag och en bättre dag än igår.
Igår jobbade jag 7-2 och började skolan med en svår tenta halv3-halv6.
Sen hämta barnen,laga mat och börja nattningen..
Kan säga att jag var totalt slut när jag kom hem.
Tentan var så svår och hjärnan funkade inte alls.
Så det blev ett skriftligt tillägg som jag måste lämna in för o bli godkänd.
Suck..Lagom kul när man jobbar mån-sön denna vecka med bara torsd ledigt!!
Sen ska vi dessutom ha tenta på måndag igen med två nya kurser..Hjälp!!
Så var det 2 år sen min kära morfar gick bort igår och ja man kan väl säga att gråten låg
nära tillhands när jag kom hem med barnen..Fy vilken dag!
Tur att ett hett bad och en underbar sambo fixar det mesta!❤

MEN idag är en bättre dag.
Den började med att jag fick lite förlängt på mitt vikariat
och jag har haft en kort dag på jobbet,sovit rätt skapligt förutom små fötter som tassade in
och väckte mig några ggr,
Solen skiner och jag har just slutat jobbet och landat hemma i soffan.
Måste sitta här o ta igen mig några minuter innan barnen ska hämtas.
Det måste städas här och ärenden måste fixas, men det ordnar sig.
En sak i taget!

ÖNSKAR DIG EN MYSIG DAG OAVSETT OM DU ÄR LEDIG ELLER PÅ JOBBET!!

 


Kommentarer
Postat av: mammma

önskar dej riktigt mycket lycka till med tenta,, inlämmning. jobb mm.... och du.. som du sa ..ta en sak i taget.. det ordnar sig säkert till det bästa med allt.. det är jag övertygad om.. kram

2011-02-22 @ 20:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback