Alla ♥ dag & ''helg'' för en trött mamma



Alla hjärtans dag
idag och jag har just slutat jobbet.
Äntligen är helgen förbi och jag kan njuta av 2 dars ledighet =)
Det är härligt!
Ute skiner solen och himlen är blå, det ger energi,
även fast det är bitande kallt!!
Nu ska jag hämta hem mina små hjärtegryn och sen åker vi o hämtar mormor
som vi lovat, sen hem o ha kärleksmys =)
God middag & massa kramar står på menyn.
Ha en jätte bra alla ♥ dag och ge varann lite extra kärlek!!


Barnens val av present åt sin far =) Sött va?
Izabelle skrev inuti så fint med röd penna ♥




Lägger in bilder på 8v gamla sötis Chloé, för idag för 1 år sen åkte vi LÅNGT,
närmare bestämt 200mil för att få hem henne.
En super duper alla ♥ dag present till hela familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback