Matlagarfnatt..

Hejsan torsdag..
Jobbade på dan o åkte lite ärenden sedan..
Valparna fick sina filtar inköpta och kylen fylldes på lite.
Jag fick en ny jacka o nya skor ;-)
Sen for vi hemåt för vi var såå hungriga!!

 
Smarrig dinner today..

Jag fick sån kreativitet i köket o marinerade kotletter, gjorde sallad med rädisor o massa oliver o mums i.
Gjorde egen rosépeppar sås till..ÅH så gott det blev!!
Barnen åt som hästar hihi..
Så tog jag ett glas vitt till, vilket jag inte skulle gjort på en trött kropp som sovit lite..Snurrisnurr..
Men det är gott!!
Sen fick det bli efterrätt med jordgubbar (riktiga bamsingar) med grädde :-)
Duscha barnen o läsa nattsagan..
Hett bad för mig och nu sitter jag här o ska snart sussa.
Så skönt o va ledig imorrn, enda dagen på dessa 8 dar..Men jag klagar inte =)
Ha en fin kväll!!

Kommentarer
Postat av: moster Rosi

ja måste kom å hälsa på er.. men TÖRS jag ???? pga valpar.. hehe.. pussis

2011-04-22 @ 08:46:20
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback