Kvast jakt..

Idag har vi fixat Jansson tills imorrn,, och sen varit på kvast jakt..
Barnen betalade 20 spänn så fick man gå 1,5km i skogen.
Där gömde sig påskkärringar som hade en bokstav.
Barnen skulle samla ihop bokstäverna och bilda dom till ett ord.
Dom va sååå duktiga och det var TOPPEN sommar värme ute!
Vid mål fick dom en varsin godispåse och glass =)



 

 
                            Stolta med sina klart ifyllda papper som dom lämnade in!!



Verkligen bra och rolig grej såhär dan innan påskafton!!
Sen åkte vi hem och målade ägg..

 

 

När pizzan åkt ner var det dax för tjejerna o hoppa i säng..
Ivriga la dom sig..I väntan på påskharen..Och nyss täffade jag honom och han la dit varsitt fint ägg.
Så nu blir dom glada när dom vaknar!! Själv ska jag jobba så jag får inte se den glada minen =(
Förhoppningsvis är dom glada även senare hihi..
Nu ska jag njuta lite innan sängen ropar..Upp i ottan i möra, fy bubblan..
SOV GOTT!!

Kommentarer
Postat av: moster rosi

Riktig mysig ni har haft..

Gud. måste kom å hälsa på å träffa de valpar.. er oxå hehe..

pussis..

2011-04-22 @ 22:56:01
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: camilla

jaa det är bara du kommer =)

2011-04-22 @ 22:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback