Kalas helgen..

Denna helg har varit allt annat än lugn =)
Fredag kväll jobbade jag och efteråt gjorde jag en smörgåstårta som
tog sin lilla tid..Den skulle vara till svärfar dan efter.

Lördag
jobbade jag hela dan o snabbt hem efter o bytte om o duschade,sen iväg på 60års kalas.
Immads morbror med familj var här från Göteborg så det var massa barn o folk =)
Vi hade lånat en lokal som tur var!

 
                                  Såhär ser tårtan ut som jag slängde ihop =)


Mor o dotter <3


Rebecca och Izabelle


Hela gänget samlat =)


Födelsedagsbarnet himself..

 
Ellen snufsan ..                                                           Farfar öppnar sina presenter..



Sen blev det söndag och barnen ville klä påskriset..Så det fick dom..
Det blev jätte fint, tog tyvärr inget efter kort, men det kommer =)




Finaste Izabelle.. Bakom ser ni den fina och STORA ros skymta,
som jag fick av mina kära sambo igår,puss på dig!


Duktiga barn pysslar..


Sen var det dax o ge sig iväg igen. På nästa kalas..
Min syster Emma som fyllde 20år!!

  
Blommbukett vi gav :-)                                             Smarrig smörgåstårta som mamsen gjort!

 
Blåbärstårta                                                             Barnen är så glada o ses o leker här med gubbar =)

 Emma & Alicia

 Släkten mumsar o pratar..





Efter kalaset var det brottom till Izabelles dans och jag skulle till jobbet.
Hej o hå..Nu är jag hemma från jobbet och känner mig TOTALT slut!
TUR man inte har så späckat schema varje helg.

Nu ska jag sussa och ladda för sista tentan imorrn!! Jippie!!
GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback