Heaven??

Ni som känner mig vet ju att orchidéer är min finaste blomma?!
-Och att jag har ett sjukt beroende :-)
Här i dagarna hade dom utställning och sålde massa olika sorter här.
Jag va såklart på plats, och inte bara en gång hihi..

 
Den här lila skönheten kostade 700 spänn!!                    -och den här 800:-


Här fanns en massa olika, och dom sålde 3 stänglade för 99kr, 2 stänglade för 79kr..
Men ''ras'' orchideérna var ju normal priser på..
Jag va i himlen *skratt*..

Med mig dessa dagar fick det följa med en vit 3 stänglad och dessa två ''ras'' orchidéer..
Jag tycker det är lite roligare med dom som har ett eget namn, och är lite mer udda!!
Än de vanliga man jämt ser, eller hur? =)

 
Locarno , (Passande färg till påsk) , 3 stänglad och....          Little Mary, 2 stänglad

Nu måste jag bara ta o sätta om mina som segar med blommningen..
Det börjar bli vääääldigt många här hemma nu,
så vill dom inte blomma snart åker dom ut ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback