Vår lördag

Dagen började tidigt imorse,närmare bestämt kl 6!
Jag var inte så glad när jag trampade iväg i regnet o alla andra sov-
Längtade tillbax till den varma sängen då vill jag lova.
Men halva passet gick fort ändå.
Så hade vi ju gårdsloppis så vi o alla grannar hade ställt bord och sålde saker.
Vi hade barnkläder =)
Barn o pappa stog o sålde jag och med en stund på rasten.


Alicia i full fart..


izabelle med kompisen..



Sen var det att åka tillbaka o jobba kvällspasset oxå, segt men det var ju skönt när man fick veta att vi var en för mycket hihi.Genast skönare! Nu är jag hemma igen, alla ljus tända, barnen är duschade o klara och man kan slappna av! Det har gått i ett hela dan, och likaså imorrn för då äre ju kalas =)
Japp då är det mig vi ska fira! Fyller ju på tisdag men bäst o ta hem gäster på en helgdag!


Lite pics på håret idag då :)


Zandra gjorde en inbakad fläta igår kväll så den gick hänga med även på jobbet imorse..
Lite lös men men =)



Nu är det soffläge o sen hopp i säng!
SOV GOTT

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas att försäljningen gick bra



2010-09-11 @ 22:45:57
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: FLOOSAN

Hoppas det blev lite kosing i kassan!

2010-09-12 @ 15:07:25
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback