Sunny onsdag!


Izabelle igår i sin guldkrona hon fick på lekis, och sin nya Nova star tröja,
samt ponnyn hon fick av oss ,tittar ni noga ser ni spår av glassen från lekis =)



Hej på er.
Onsdag idag och solen bara strålar!
Så underbart! Hoppas hösten förblir solig =)
Sånna här dar längtar man ju bara ut till skogen!

Idag har barnen studiedag, så värdelöst för oss föräldrar som måste pussla för att
få barnvakt och ordna när man jobbar.Tur att det finns nära o kära som ställer upp =)
Izabelle är o leker hos en kompis o jag och Alicia har grejat här hemma.
Det var två busungar som hade klättrat o hämtat ostbågar i skåpet o hällt ut på hela sängen imorse.
Så det blev till o byta rent i sängarna för mig!
Kul? Nja inte alla gånger..Men men, dom är barn..

Nu ska jag snart iväg till jobbet, så jag önskar dig en FLOTT dag!!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback