Sunny day

Hej hopp.
Onsdag idag och solen skiner.
Det blåser och är lite moln men iallafall så skiner solen och det är de viktigaste =)
Jag har just slutat jobbet och hämtar nu andan innan barnen ska hämtas o middag ska fixas osv.

Vart tog sommaren vägen? Den va ju här igår??







Nej tillbaka till hösten..Sommaren får vi vänta på..Eller??

Igår hade jag en hektiskt dag. Det var massa stress och mycket som skulle hinnas med.
Fast jag hann med det jag skulle! Jobb,hämta barn,ridskola,hämta upp hundarna, åka o klippa deras klor,handla och laga mat o packa ryggsäckar inför kommande dag osv osv..Fullt upp.
Så idag blir lite lugnare tempo =)

Ikväll kommer syster Emma hit, mysigt.
Hoppas ni har en sunny day ni med??
KRAMIS :-)

Kommentarer
Postat av: Rosi

ÅÅÅÅÅÅ saknar sommarstugan.. redan längta till sommar.. så ska vi alla BADA varje dag oc grilla och ha kul tillsammans med alla i sommarstuga.. :-)))))

2010-09-15 @ 21:44:44
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback