Kalas for me

Då var söndagen här och vi fick hem släkten för lite firande.
Det blir ju inte samma sak när man är vuxen men det är trevligt att träffa alla och fika.
Dessvärre glömde jag bort o fota så det blev bara på några här i köket (skratt).

 
Här sitter vi o mumsar =)

 
Izabelle hade bakat bullarna och de mjuka kakorna ,så gott!


Lilla Albin klädde ut sig,så sööt =)


Så fick jag MASSA fina blommor som såklart måste fotas och visas!!


STORA rosor,luktar underbart!!
Från mina föräldrar och syster yster =) ..TACK alla & emma ,även fast du inte kunde komma :(


Buketter från svärföräldrarna och Immads bror med familj.

 
Rosa rosor och gladiolus (stavas det så?) från min mormor och den andra från min farbror =) TACK!!


Den här UNDERBARA kom Ida och Danny med i lördags kväll. TACK snälla ni!


En vit orchidée från lillebror och jenny också,jätte fin!

 och denna söta från moster och tomas!

TACK TACK för alla pengar, och fina blommor, jätte kul!


Av min kära sambo och barn fick jag den här fina cykeln iförskott och även hårförlängningen =)
TACK mina älsklingar!!


Kungs Sofiero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback