Huvudvärk



HUVUDVÄRK

Igår kväll kom en huvudvärk smygandes..
Den här var inte av vanlig variant som ger sig eller håller sig stadig utan den ökande o ökade.
Dessutom så var jag så yr så det var hemskt.Kändes som nån slog med en hammare i huvudet,det dunkade och yrseln var otäck. Mådde dessutom väldigt illa o var hungrig samtidigt, ja fy f-n.
TUR att jag var den som slutade tidigast på jobbet och jag skyndade hem o tog ipren,badade hett bad (hjälper ofta) min kära sambo smorde in med liniment och slutligen satte jag på mig min nackkrage jag fick då jag körde av vägen med bilen.
Så jag la mig i soffan och blev serverad lite mat.
Till slut så försvann värken men gud så dålig jag var.
Jag är sååå trött på den här värken, dag ut o dag in,o alltid från nacken och upp i huvudet,
jag måste verkligen ta tag i det här, men så mår man bra nästa dag och så rullar dagarna på..Suck.
Hoppas slippa det här nåt mer men det gör jag ju inte tyvärr.
Tycker jag har provat både akupunktur,massage,naprapat m.m. men inget hjälper.
Tips,nån??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback