Hårfix

 
ÄNTLIGEN kom mitt beställda hår och kusin som så praktiskt är frisör har hjälpt mig ikväll o fixa.
Blev verkligen nöjd!

 
Suddiga bilder men iallafall fästes håret med keratinvax som är specialgjort för att ge näring och vara skonsamt för mitt egna hår, och det fäster man med värmetång slinga för slinga.Så det tog tiiid =)

Det var ju inte längd jag var ute efter utan mer att fylla längderna.
Så är det en fräsh ny färg och även nyklippt, känns lovely!
Barnen lekte med Tomas så dom var helt slut när vi kom hem :-)
Klockan är massor och jag ska upp i ottan så nu får jag önska er
GODNATT


Kommentarer
Postat av: zandra

kul att du blev nöjd =) och färgen var verkligen perfekt. det tog sin tid att komma men verkligen värt väntan på håret. ses imorgon kramis

2010-09-11 @ 20:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback