Update

 
Våra söta ridtjejer efter ridskolan

I tisdags gick de bra på ridskolan, dom fick arbeta ordentligt i trav och izzo tyckte det var jätte kul.
Sen for vi hemåt och började laga mat..
Emma kom på kvällen och sov över.Det var mys.
Vi låg o pratade halva natten så det vart jobbigt o gå upp i ottan med izabelle =)
Sen tillbringade hon onsdagen med oss,
vi åkte förbi graven o tände ett stort ljus,sen runt lite i affärer,
på stan osv sen hem o beställde pizza.Mums!
Sen gick vi över med barnen till farmor och farfar,
dom skulle sova där pga att pappa är försenad hem från sin affärsresa och jag skulle upp o jobba.
Skönt att ha fina människor som ställer upp!!
Efter jag körde hem Emma igår kväll så var det SVIN kallt hemma.
Värme+varmvatten stängdes av 1 dygn så det var så himmla kallt..Usch..
Tände massa ljus o ugnen öppen med full värme men det vart inte så mkt skillnad.

Idag var jag redan frusen och ute var det ca 5 minus när jag åkte till jobbet.
Dagen blev inte bättre när 3 av 5 var sjuka och vi fick planera om osv, fy vad rörigt!
Är verkligen GLAD åt att ha så bra jobbarkompisar dock =)

Nu är kvällen här, barnen är nybadade o sover sött..
Det känns att man varit ensam med barnen flera dar,
lite smågnabb hela dagen och massa trots, suck..Men det  är ju så med barn.
Nu ska jag njuta av en skön kväll o krypa ner tidigt är planen.
Imorrn är jag ledig och darling kommer hem..Så underbart!!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback