Tisdag



Idag har vi varit sega och trötta hela familjen tror jag.
Alicia var på utflykten bara sen hämtade jag hem henne från dagis, och izabelle var på lekis.
Sen var vi hemma o grejade lite innan ridskolan.
Hon var duktig som alltid ,min lilla ridtjej =)

Även bilen har fått sig en makeover idag med vinterdäck och tvätt, känns skönt nu när
det är så halt ute.Kvällen kom fort känner jag, vart tar tiden vägen?
Mitt huvud värker och jag försöker få barnen att somna, men hostan är envis.
Håller Izabelle på inatt med så får hon vara hemma imorrn.
Pappa är o köper hostdämpande till natten så hoppas den gör nytta.

Nu Desperate housewifes och avkoppling en stund ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback