Tisdag o ledig dag!!

 
''Mamma jag ska bara gunga lite innan vi går hem...''


HEJ HÄRLIGA TISDAG!
Imorse gick två söta barn iväg med sin pappa till dagis o lekis.
Jag är ledig men Alicia fick gå på utflykten iallafall så det var ju kul!
Ryggsäckar packade och påklädda för kylan travade dom i väg.
Jag gick o la mig några minuter o bara gosade in mig i täcket, det är så skööönt!
Sen hann jag med ett hett bad och en god frukost innan Alicia skulle hem igen.
Det blåser som sjutton ute, inget skönt alls.
Vi mös till det med nyinköpta Pippi på 7 haven, jag och Alic efter dagis.
Hon var helt såld o bara tittade med spänning! Fast lite otäckt var det nog =)

Nu ska jag snart hämta upp Izabelle o fara vidare o hämta syrran.
ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback