Stövel djungel..

Att jag ville köpa ett par snygga stilrena stövlar har länge varit ett faktum men idag skulle det ske.
Insåg igår att mina jag har o jobbar i inte kan hänga med länge till, så det behövdes göra nåt åt saken.
Jag har tittat runt lite på b.la skopunkten,
och visst dom är fina men mkt krims krams på,spännen,nitar o annat, sen de höga klackarna, det ville jag inte ha, sen tycker jag att deras skor ofta går sönder.
Men man får ju vad man betalar för..
Så jag började titta efter ett par riktiga skinn stövlar.
Dom kan man ha i många år,bara man sköter om dom rätt.
Så vi åkte till Scorett.
Där fann jag dessa 2 skönheter..
Blev kär direkt men vilken skulle jag ta??

 
D for Dasia
Fördel,lätt o ta på,stilren,mer feminin,nackdel tunnare sula



Vagabond
Fördel skönare sula, nackdel,bökigare o få på och dyrare.



Med hjälp av mina kära sambo fick det bli D for Dasia stövlarna =)
Klickar ni på bilderna så kommer ni till deras sida på Scorett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback