Söndag

Söndag idag och Izabelle hade sin bästis sovandes här inatt.
Flickorna var så glada och gjorde koja, mös med godisskålar och pysslade o lekte tills klockan blev sent..
Sen sov dom sött (till slut!!) brevid varann i sängen.
Trångt men dom ville ha det så ;-)



Barnen vaknade i ottan o vi somnade sent pga lååång film och hostande barn m.m så imorse kände jag inte för o gå upp..Tur att mina kära sambo gick upp o fixade frukost så jag fick sova lite till, eller sova o sova, det gick ju inte men bara vila lite så man skulle orka med kvällens jobb..


Sen bar vi oss iväg mot Childrens House i Hallsberg.
Ett toppen ställe för barnen o leka på!

 
Alicia hammrar spik och Izabelle klädde ut sig lite fint =)


Lunchen bestog som vanligt av pannkaka, om barnen själva får välja ;-)


Kommentarer
Postat av: mamma

vilken härlig helg ni haft.... ja jag säger än en gång GUD vad duktiga ni är och hittar på skoj för barnen jämt.. verkligen,,, många kramar och pussar till er..mina älsklingar ..ni är toppen..

2010-10-25 @ 09:00:06
Postat av: Anonym

tack mamsen

2010-10-26 @ 14:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback