Rädsla

Nu som många vet är det mkt otäckt som händer i våran stad, massa våldtäkter och våldtäkts försök.
Det är så hemkt, men i dagarna har dom ju fått tag på en kille och många andades ut.
Dock fick man höra imorse att ännu ett överfall skett och det precis utanför mitt jobb!
Precis i det bostadsområde där vi bor i!
Jag är nyss hemkommen från jobbet och där pågick stor utredning
och poliser med hundar och bilar var överallt!
Väldigt otäckt.
Mötet jag skulle på fick avbrytas och jag fick vänta
på att hämta bilen pga att dom ej var klara med avspärrningen.
Kom hem ganska så skakad måste jag säga.
Tjejen är en som jobbar där och är i 25års ålder.
SÅ FRUKTANSVÄRT!
Nu ska vi väl få överfallslarm iallafall och resurser ska sättas in så man slipper gå ensam om kvällarna,
det känns ju skönt ..Hoppas bara de inte är tillfälligt.
Kollegorna var mkt upprärda och grät och tyckte det var så jobbigt.
Krismöte och förhör pågår i fulla drag.FY säger jag bara.
Läs mer här om ni vill..
Det uppdateras ju hela tiden.

NÄR SKA DETTA UPPHÖRA SÅ VI KAN KÄNNA OSS TRYGGA???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback