Godmorgon


Personlig mugg som jag fick av min fina mormor ♥


HEJ PÅ ER.
Det är en trött mamma som skriver nu, vet inte varför jag är
så trött men orkade knappt upp imorse..
Alicia är fortfarande hostig och genomförkyld, dock har hon varit feberfri ett dygn, så skönt!!
Vi är hemma idag med, och bra är väl det för huvudet och höger sida av nacke,axel o neråt är såå ont,
tror det beror på att jag bar systemkameran där hela promenaden vi gick i förrgår.
Så mycket tål jag, suck..
Det är fint väder idag men jag fryser som attan, hoppas jag slipper bli smittad nu!!
Ridskola med Izabelle är det enda vi ska göra idag.
Det kan hon inte missa pluttan.Teori ska dom ha idag så det går nog fort,sen bums hem.
Ha en strålande dag, ni som slipper sjukdomar =)

Kommentarer
Postat av: mamma

åååhh, vad fin blogg sida du gjort.. du är verkligen duktig....stackars stackars er som inte är kry.. hoppas verkligen lilla gumman mår bättre nu i morgon och att ni--SLIPPER BLI SMITTAD... tusen kramar o pussar till er....älskade barn....

2010-10-12 @ 22:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback