SNÖ


Tidigare på dagen


Jobb idag och den lovade snön kom, I MÄNGDER!
Det började på fm sen blev det storm.
Efter jobbet hämtade jag flickorna o vi for till ridskolan.
Jag hade funderingar på att stanna hemma,men envis
som man är och en dotter som så gärna vill åka,
så ja vad gör man??
Efter lektionen fick jag sopa fram bilen och kämpade för att komma loss.
Sen blev det en fart på 40km/h hemåt, fy fasen vilket väder!


Min sikt på väg ut från ridskolan.

Men hem kom vi, i milt sagt STORM som piskade, fy man har ju glömt hur sånt här verkligen
är, men man blir snabbt påmind!
Nu har vi ätit,barnen ligger i sina sängar, jag ska snart fixa glögg o pepparkakor innan
Desperate housewifes börjar. Mums!

Pappa i huset är i Göteborg.Han skulle köpa en bil där o blev fast pga vädret.
TUR att han har släkt där =) Passa på o hälsa på o övernatta.
Hoppas vädret är bättre imorrn!!
Ha en skön kväll, tänd lite ljus o kryp ner under filten, so lovely ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback