November är här..

Måndag idag och jag har jobbat.Kändes skönt med extraljuset ute
(Dock blev det mörkt snabbt på em!!)
Eftersom dagis o fritids var stängt så fick barnen vara
hos farmor o farfar. Mysigt för dom.
Farfar väntade speciellt på Izabelle så dom kunde mumsa deras
favvo frukost tillsammans ;-)
Sen har jag bara hämtat barnen där, vi åt middag där som var såå skönt
för idag har jag sån magvärk, super att slippa laga mat!!
Barnen o jag har ritat o slöat lite innan kvällsbadet.
Skönt o ha tid över ibland.
Imorrn därimot blir det full rulle.Fullt som ofta på tisdagar,puh.

Ha en skön kväll, tänd lite ljus o mys i höstmörkret :-)


Den här ska jag nog starta ikväll.
Jag har läst 1an, den var ganska bra,
Vi får se hur 2an är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback