Host host..

 
Våra flickor en annan dag när vi lunchade tillsammans på stan, mys!!

Just hemkommen från jobbet, hostan tar livet av mig men med hostmedicin o massa halstabletter går det bra.
Barnen hostar som tokar också,men vi hoppas på den nya medicinen jag hämtade ut igår.
Nu banne mej ska hostan väck!!

Nu ska jag snart hämta flickorna o åka ut o kika på vinter stövlar åt Alicia.
Irriterande nog så finns här två par perfekta men som är alldeles för stora, Grrr..
Fast man ska inte klaga, hon kan ärva mkt fint som passar bra.
Man kan inte få allt o stämma överens =)
Ute skiner solen och snön ligger fint, men gud så halt det är!
Höll på o dratta ikull förut o sträckte till mitt opererade knä, det gjorde så ont
och jag fick tillbaka lite 'knä feelings' från alla operationer. -inte kul!

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback