Fredag hos oss

  
Tjejerna shoppade finjackor igår,som dom stolt visar upp =) och Alicia valde nya Kavatstövlar till vintern.

Fredag idag, och jag har jobbat, sen hämtat flickorna och kört Izabelle till mormor.
Hon ville dit o baka o mysa lite.
Jag och Alicia passade på att handla lite, vilket inte var det lättaste med MASSA folk och
en super trött o trotsig 3 åring. Men det gick och vi kom hem till slut.
Tacos blev middagen och det var gott.
Sen bestog kvällen av en massa dansande och fredagsmys (fredagsmus som alic säger) framför
Idol och en massa ostkrokar o chips.
Barnen ligger nu nyduschade i sina sängar med hostmedicinen i magarna.
Den oroar mig lite då dom blir trötta av den,men enligt läkaren är det okej att ge den i en vecka
för att få bort hostan, så vi kör på.Nu ska den väck!!

Nu ska jag slappa lite själv o sen hoppa i säng.
Imorrn har vi massa plans så då behövs krafter.
NJUT KVÄLLEN :)

Kommentarer
Postat av: Moster Rosi

Men så fin jackor dom har.. jätte sööött.. länge får kramar de flickor!!! krya på er.. puss kram

2010-11-12 @ 22:40:13
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback