Färdig jobbat



HELGEN AVKLARAD!

Nu har jag landat hemma efter en delad tur på jobbet idag.
På kvällen fick jag vara i en annan grupp o köra landet.
DET var längesen men roligt o träffa alla 'mina' tanter o gubbar igen =)
Lite spännande o ändå lite kusligt dock att åka långt ut i skogen till en del man inte känner,
som är nya för mig,o parkera utanför ett hus där man inte vet
till hundra om man har kommit rätt eller inte, man vet inte vem som befinner sig där inne,
hur denne person är och ja ingenting just, DET är lite utmaning.


Det har varit fullspäckat hela helgen med jobb så jag har inte gjort så mkt mer än
just att jobbat. Barnen har tagit det lugnt hemma med sin far, spelat spel, målat o grejat.
Igår var vi ute o gick en lååång prommis med pulkor o vovvar, det var skönt.
Vi avslutade med pizza, Mmm..


Happy Alicia igår, men reflexerna gjorde inte det lätt o fota =)


Nu ska jag slöa lite i soffan o sen hoppa i säng.
Känns att ha gjort 20 timmar på 2dar.
SOV GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback