Clean house..

Onsdag idag och snart ska jag bege mig mot jobbet.
Yes ikväll jobbar jag kvällspasset o hoppas jag slipper jobba ensam..
Har städat hela dagen så nu är det rent här.
Fattas bara golvmoppning men
den kan vi hoppas pappa tar när han kommer sen =)
Måste hinna pusta några minuter här innan jag ska jobba, magen o huvet värker
som attan idag, inte kul..

Ute är det skumt väder, blåser storm,regnar,sol om vartannat.
Fy för November!
Har iallafall laddat inför ''kallaste vintern på 1000år'' som dom har spått.


Fin va?


Igår följde mormor med till ridskolan.
Izabelle är så duktig och igår var det hoppning.
Det blev lite tokigt och Izabelle ramlade av, eller gled av rättare sagt =)
Men det gick bra, hon skrattade o hoppade upp igen.
100 avåkningar så är man en bra ryttare sägs det ju, 98ggr kvar då gumsan ;-)

Önskar er en fin dag.
KRAM


Kommentarer
Postat av: sara

gud vilken fin jacka :) vart e den från o vad kosta den? kram :)

2010-11-13 @ 00:22:29
Postat av: Anonym

hej sara, tack så mkt. den är från boomerang o kostar 4500kr.

2010-11-13 @ 17:45:39
URL: http://alizo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback