Tisdag!

ojoj, hur ska man hinna med bloggen??
jag känner att jag inte gör det så det får bli färre
inlägg tyvärr, tills man får mer tid =)


Tisdag, våran stressdag..
Idag har varit en stressig dag på jobbet + en hemsk
huvudvärk , och sen ridskola med mamma,mormor,syster
och barnen ;)
Izabelle provade en ny grupp idag så dom blev 4 istället för 2.
Det funkade super.
Solen sken och det va härligt, bortsett från huvudvärken då.
sen handla mat o hem.
Puh vilken dag!!
Barnen har just somnat o jag ska göra det samma, är dödstrött
både jag och immad. Småbarnslivet är tufft! Men samtidigt
skulle man ju inte velat vara utan när man blir äldre!

Godnatt alla - imorrn blir en BRA dag, eller hur ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback