Natta

Nu är kvällen här och jag har jobbat klart.
Det gick fort,trots de långa passet.

''Dagis pappan'' här hemma har underhållt hela gårdens
barn tror jag, med lunch och glass m.m. hihi.
Kul att dom roar sig när mamma är borta =)
Nu ligger barnen nyduschade o sover,mammas hjärtan♥

Dax att hoppa i säng, imorrn väntar
en ny dag med dagis och jobb.
KRAM OCH GODNATT!



Alicia här under med nymålade naglar
(som hon så fint målat själv i smyg!) och sitt favvohus med små katter i.
Dom fick varsitt sånt när deras pappa kom från resan.VÄLDIGT populärt!!



Älskar min familj ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: mamma/ mormor...

haha.. jaa du den rackar ungen, hon ger oss alla ett gott skratt....även om du inte alltid är lika road ( kan jag förstå)

2010-05-06 @ 11:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback