My day

Imorse var det en mamma i huset som var sååå trött
,men upp kom hon och iväg till jobbet som en zoombie.
En gråhårig sådan =) Nej färgningen igår var ingen höjdare
men vi jobbar på det!

Dagen var rätt rörig men bra ändå, och det gör ju allt att man har
så underbara jobbar kompisar <3
Sen hämtade jag tjejerna och försökte vara en duktig mamma
o steka pannkakor,problemet är bara att pannkakor och jag inte går ihop.
Men efter 2 timmar och 3 stekpannor senare så fick jag till en middag.
Dom åt som hästar, sen blev det glass som efterätt.
Nu ligger barnen nyduschade o sover och jag total ramlade ner
i soffan under filten, fy vad jag frös.
Mår inte riktigt bra efter min förkylning.Så ikväll blir det
tidigt isäng.Ska bara vänta in min kära sambo som har jobbat
som en tok i går och idag,, stackarn..

Sov gott alla.Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

stackars lilla du... ja du, det är slitsamt i mellanåt att vara en arbetande mamma.och med alla måsten och krav... jag hoppas du känner dej bättre snart och du får energi på nytt...ha det gott och var rädd om dej...älskade barn..kram i massor till dej och er alla...

2010-05-06 @ 11:31:04
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN

hejsan :)

hoppas du får en trevlig helg :)



(p.s har frågestund på min blogg, så ställ en fråga där http://satilaryttaren.blogg.se/2010/may/fragestund.html)



Kram :D

2010-05-08 @ 19:08:41
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback