Igår, förut och NU!

Igår var en fullspäckad dag och kväll på jobbet,så jag var helt psykiskt slut när jag kom hem.. Som tur är har man världens bästa sambo
som hade gjort god mat och choklad doppade jordgubbar, även flamberade jordgubbar =)
Bortskämd blev man med tända ljus och den överaskningen, men precis vad jag behövde!! Love you ♥



Idag har jag också jobbat,stressat och vart på ridskolan med Izabelle.
Hon GALOPPERADE för sin allra 1a gång idag!
Det tyckte hon var sååå kul. Men mamma fick springa benen av sig haha.
Herregud vad jag sprang fort!! Pust o flämt..
Kondisen är ju inte på topp.
Sen for vi o handlade lite o hämtade upp Alicia hos farmor,sen hem
o lagade middag..

Nu sitter jag här nybadad med nyfärgat hår som blev
kaos,,och imorrn ska man jobba.Känns INTE kul.
Men det får gå..
Sov gott alla o hoppas ni haft en bättre dag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback