Bye bye blondie...Step by step..

Igår och idag har jag tillbringat MASSA TIMMAR under min kära kusins händer.
Det var ju så att jag skulle bli mörkare.Det var INTE lätt =)
Idag satt jag 4,5 tim på salongen och det var jätte svårt o få det bra.
Är SÅ tacksam för att jag har dig Zandra :-)

 
Såhär började dagen..Grå/gul dassigt.. Sen satte vi en ljusbrun med slingor..

 
Det blev lite gröndassigt istället..  Så vi satte i mörkare brunt med rött och slingor.


Här är slutresultatet,,en trött mamma brunett ;-)


 
Nu ska håret få vila och njuta av mina nya hårvårds produkter från Joico K-pak.
Inpackning och shampo,balsam.
Det ska återställa phvärdet och laga = me like!!


Kommentarer
Postat av: Rosi

jätte fin färg på dej.. ja den schampo å balsam är super bra... krampuss

2010-05-08 @ 20:45:57
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback