Aj aj

Nu har jag i 2 dar varit på sjukhuset..
Ena dan med mig själv och andra dan med min mormor..
Jag har gjort illa mig i ett finget. Det är ringfingret och det är
så sorgligt att jag var tvungen att kapa förlovningsringen mitt itu.
Blev jätte ledsen ,men det är inget att göra, jag var ju tvungen.
Men känns ändå skit. Den har suttit där i 8 år!
Ska se om guldsmeden kan fixa den,men det är ju graveringen också som
kan vara svårt o få fin igen, sen kommer det aldrig kännas desamma =(

Men efter röntgen o allt så är det iallafall inte brutet,men en fragment skada
och ledbandet inuti pipleden i fingret.
Så nu går jag med tvillingbandage och är sjukskriven en vecka.
Man är ju verkligen handikappad med bara en fungerade hand.
Tur att jag kan skriva på datorn,köra bil och sånt.
Mkt som händer sista dagarna,man undrar ju varför allt händer på en
o samma gång..

Idag har vi iallafall varit på ridskolan och Izabelle har hoppat hinder i galopp =)
min stora tjej ♥
Sen åkte vi hem till ida och barnen o lekte lite.
Det har varit väldigt hett idag, kvavt som åska i luften,
hoppas det blir varmt men skönare luft snart!

Ha en fin kväll alla.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback