Våran dag

Idag har vi först hälsat på min mormor och ätit god lunch.
Sedan hämtade vi dogsen och åkte hem till mina föräldrar.
Vi fikade och hundarna lekte :)

 
GOTT med kokosboll och kladdigt är bäst ;-)

Har varit såå seg idag, det är som om fredagen ger tillbaka idag.
Eller så beror det på att man fick sovmorgon ;-)
Hur som helst så fick det bli MAX på hemvägen (Izabelles högsta önskan)
Det är inge vidare om ni frågar mig men det fick gå.
Sen har barnen myst med filmen dom fick i maxboxen och
lite godis från igår.
Efter en stund bestände sig damen Izabelle
för att hon ville ju minsann sova hos farmor och farfar.
Sagt o gjort, hon ringde dit och farfar stog här på 2 röda och
hämtade henne, hihi. Kul att hon tycker om att sova borta då och då.
Det är viktigt att dom kan göra det, och inte få problem med det.
Sen tror jag hon tycker det är kul o få lite ensam tid ibland.

Nu är klockan snart 9 och jag o vovvarna ska se film.
Alicia slocknade på en gång när jag la henne :-)

Njut kvällen alla söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback