Våffeldan o ingen våffla!!


Våffeldan idag o ingen våffla har det blivit..
Izabelle vart besviken att dom inte fick det på dagis.
Det är ju tråkigt tycker jag!!
Mamma får våffla hemma istället :-)


Det var ett långt arbetspass ikväll men det gick bra.
Lugnt o skönt =)
Imorn ska jag jobba kväll också så jag behöver inte stressa
i säng, bara vetskapen om sovmorgon är såå skönt!
Nu har I kommit hem oxå och vi försöker få
en envis Alicia att somna..Klockan är ju mycket!!
Men envis liten gumma som hon är så är det svårt,
spec när hon sovit på dan..-Hopplöst!


Vi planerar för en lite tripp snart, ska bli spännande!
Diva ska möta sin man ;-)

Nu säger jag GODNATT & SOV GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback