Tisdag

Tisdag idag.
Imorrn kommer Immad hem,såå skönt..
Solen strålade idag med,lovely!!
Barnen vaknade i ottan, Izabelle kunde inte somna om
men jag o alic tog en extra nap,.så skönt!
Sen grejade vi lite hemma och mormor kom förbi.
Så åkte vi till ridskolan.


Amigo och Izabelle.

Izzo var jätteduktig idag, travade ganska mycket utan att hålla i sin
"säkerhets grej" nämligen handdtaget i sadeln :)
Så duktig tjej såå..Mamma fick springa som vanligt ;-)
Sen blev det lite handling och hem för dinner.
Barnen fick lägga sig ganska tidigt ikväll för imorrn ska vi upp
5.30, suckar..
Jag ska jobba hel dag och barnen ska vara på dagis
lång dag imorrn.Pappa kommer väl o hämtar lite tidigare hoppas vi.
Tycker så synd om barn som ska vara på dagis från 6.30-16.30 varje dag
för föräldrarna jobbar.Fy vad långa dagar dom har stackarna.
Är verkligen GLAD att vi slipper det!
Nu ser jag på desperate housewifes,sen ska jag ut med vovvarna o
hoppa isäng jag med.

Natti natti alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback