Tisdag - fullt upp

Tisdag idag..
Vaknade rätt trött imorse, trodde mobilen ringde mitt
i natten, men så var inte fallet..Bara o masa sig upp o gå ut
i spöregnet, blää..
Tror minsann Immads massage igårkväll gjorde varenda
muskel avslappnad, för gud så skönt jag sov :)

Jobbet gick bra och sen var det dax o hämta Izabelle
o fara mot ridskolan..Hon var ganska trött o lite små
ledsen o gnällig på väg dit, men vi åkte ändå.
Hon hade Amigo idag, en riktigt trött gammal ponny.
Sen en ny ridlärare..SÅ TRÅKIGT att Ida var tvungen o sluta!
Vi gillade henne skarpt.Men får man bra erbjudanden så
ska man ju nappa!


Något gladare när hon väl satt på hästen =)

 

Efter lektionens slut så for vi om pappas jobb o hämta vovvarna.
Sen in och ut på Ikea, det var ljusbrist hemma och akut att få nya!
Sen fort hem o hämta upp Alicia hos farmor..
Där var Millad,Karin och Simon.
Dom var så glada o få se varann! Det var längesen!!
Men vi var tyvärr tvugna o skynda hem för mat och besök stog
på tur..Snart därefter kom mamma och mormor hit..
Vi åt tårta och kaffebröd, och pratade..
Dock ville inte vovvarna leka idag.
Dom verkade trötta allihop!
När dom for hem la sig barnen och jag sjönk ihop i soffan med mormors
goda jansson som hon tog med.Super gott!!

Nu klev jag just ur badet och ska krypa ner i sängen.
Jag ska NJUTA av min lediga dag imorrn.
Det behövs!

Godnatt och sov gott alla fina!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för titten i min blogg. Vilka söta tjejer du/ni har, jättesöta verkligen! Ha en härlig dag. Kram

2010-03-24 @ 10:03:28
URL: http://lottasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback