Sunday

Söndag idag och jag har jobbat på dan.
Soligt och skönt..
Det var sista rycket ikväll för vår grupp.
Imorrn kommer nya omorganisationen att dra igång.
Vi får väl se hur det blir,men tror det är smått kaos imorrn.
Innan de får in rutiner osv.

Efteråt åkte vi hela familjen ut till marieberg och
strosade runt en kortis.Jag var in och provade lite
fina vår jackor

 

Den svarta gillade jag skarpt, det var dessutom 100kr rabatt på alla jackor!
Det blev även lite fint åt barnen från po.p.
Dom har ju fått in otroligt fina vårplagg!
Vill ha dom allihop ;-)


Sen for vi hem oc åt grillad kyckling,potatissallad och vanlig sallad.sen
köpte vi jätte goda pommes i skruvar/kringlor.Jätte gott!
Nu har barnen duschat och somnat och jag funderar på o göra detsamma.
Det har varit en lång helg och jag känner mig trött.
Ska bli skönt med en ledig dag imorrn!!

Sov gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback