Shopping och god mat!

Oj vilken runda.
Vi hämtade upp syster Emma o åkte ut till mariebergs köpcentrum.
Där shoppade vi lite till barnen.Izabelle har växt så otroligt mkt nu
och behöver en hel del.
Dom valde söta nattlinnen,strumpor,toppar,byxor m.m.
Jag var ju så smart så jag köpte ett par jeans till henne som
hon hade likadana av hemma (skratt).
Jag får väl lämna tillbaka dem o byta mot nåt annat =)


 

Lite nytt som fick följa med hem,, härliga vårfärger ifrån polarn och pyret!



Efteråt åkte vi hem till oss och väntade in GOD mat från
Hellas resturang.Det var gott!
Barnen dansade till Lets dance och hade myspys.
Nu har dock Emma åkt hem,barnen lagt sig och pappa är
ute en sväng med sin kompis på stan.
Man behöver få lite egen tid ibland!
Jag ligger så bra här med datorn och vovvar.

Föressten har Diva börjat löpa igår så snart blir det kanske
små valpar här i huset :) -SÅÅ spännande!!

Ha nu en fin kväll, ute är det storm o regn.
Toppen för då försvinner snön fort hoppas vi!
Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback