Oväntat men bra!!

Nu har jag jobbat idag.
Det blev inte som jag hade tänkt mig dock.
Jag gick in i nya rummet med nytt folk och satte mig.
Efter en stund så kom chefen och sa att jag var inbokad
i min gamla vanliga grupp.Inte mig emot =)
Så då blev dagen med mitt gamla gäng och det kändes
skönt faktiskt! Hur kunde jag blanda ihop allt så??
Så dagen gick bra o vi har ätit Mc Donalds & möblerat om
i kontoret, som numer bara innehåller 5 personer varje morgon!
Vi var ju 8 förut.Så ett mindre bord fixade vi och dona lite snyggt!

Nu är jag iallafall hemma och ska snart åka o hämta upp Izabelle
och fara till ridskolan.Sen hem o hämta Alicia hos
farmor och laga middag.

Ha en toppen dag hörrni !
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback