I love you girls..


Sötis tidigare på ridskolan med solen i ansiktet :-)


Ikväll provade dom små att byta sängar..
Alicia ville absolut inte gå ut från syrrans rum/säng,
så Izabelle fick lägga sig i Alicias säng..
Tror hon mös riktigt..Hennes gamla säng o allt..
Det tog en stund sen kom Alicia ut, då ville hon ha sin
egna säng tillbaka.Haha.Dom är roliga dessa små!!



Nu är klockan massor och jag har precis badat, legat på spikmattan
och sett mitt EFTERLÄNGTADE program som hade sin premiär ikväll.
Desperate Housewifes!!
Äntligen har dom kickat igång den nya säsongen!

Nu säger jag dock godnatt,
jobb imorn igen och nacken och huvdet värker så jag blir tokig!
Funderar starkt på att ta kontakt med sjukgymnaset igen!
SOV GOTT ALLA

Kommentarer
Postat av: mamma

världens gulligaste små tjejer.... ååå vad söta dom är..puss o kram till er alla

2010-03-04 @ 15:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback