Besök hos moster

Nu har vi landat hemma efter ett lååångt besök
hos min moster.Vi har fikat och barnen o hundarna
sprang runt som vildar =)


Det ritades massor!



 
Mina hjärtan ♥♥


Sen blev jag fixad i håret, min mörka utväxt fick sig en
resa bort ;-) Det känns skönt!
Det är bra o ha en kusin som är frisör!!



Söta vovvar som väntade snällt på att få åka hem =)

Det blev sent men det gör ju inte så mkt då vi har
sovmorgon imorrn som tur är.
Dom var så glada att dom fick figurer sprayade på håret
i olika färger o former av henne, det var jätte poppis ;-)

Nu sitter jag med filt i soffan och alla sover,jag ska väl
göra detsamma snart,imorrn är det jobb igen och
jag har väldans ont i axlarna,suck.
Alltid är det nåt.
Blir tokig på den här dåliga kroppen!

Sov sött alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback