Åh vad tisdagar är härliga...

Idag är det tisdag, det innebär mega stress för mig.
Men jag har ju satt mig själv i den knipan så jag får väl
skylla mig själv antar jag..

This is my day!!

Först upp o jobba.Kallt ute,burr burr..
Väl på jobbet fick jag en lista med MASSA gående idag, fram o tillbaka
och kallt som attan. -10 grader ute.
Solen sken och det var härligt ända tills efter min rast.
Då skulle vi ut på landet och det hade blivit fel i planeringen
så jag och min kollega hade HELA landet.
Efter 3 timmars körande på landet så var det dax o
tanka bilen och åka hemåt..Trodde jag,.
Det fanns massor att göra på kontoret innan jag kom iväg,
och jag hann knappt i tid till dagis.
Kl 3 slutade jag och då ska Izabelle hämtas.
15.40 börjar ju ridskolan!! Jag har kommit överens med
dagis om att hon ska vara klädd o klar kl 3 på tisdagar.
Tror ni hon var det? Nej!
På med kläderna och fort iväg hem o hämta ridkläderna.
Ojoj klockan rusar!!TUR att farmor hämtade Alicia..
Izabelle fick byta om i bilen (som ofta) för att vara effektiv!
Väl där med andan i halsen så skulle dom rida ut!
GLAD blev ju izabelle,men mamma som var trött o hade ett
dunkande huvud efter allt körande i solen vart inte lika glad.
Men men, vi knatade på..
Sen iväg o hämta hundarna på pappas jobb, handla till
middagen, hämta Alicia hos farmor och hem o laga middag.
Skynda skynda, klockan rusar..HJÄLP!!


Här sitter vi nu, alla är trötta & slöa och mitt huvud dunkar fortfarande.
5 min vila sen ska barnen börjas läggas.
Vart tog dagen vägen??
Puh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback