Blomm shopping


Såhär ser en av de jag köpte idag ut. Den heter Elegant Debroa.
Jag ska ta kort o visa de jag köpte.Men inte ikväll :)


Idag har vi varit i Åsby blomaffär.Det är ca 8 mil dit.
En rolig utflykt!
Fanns MASSA fint där och jag köpte ju såklart en del
orchidéer! Fanns så mkt olika fina, man blev helt såld.
Mormor följde med oss och även hon köpte en del!
Alicia följde med men Izabelle valde att vara hos farmor.
Immad satte dit deras nya dvd:er till bilen, så Alic
kunde titta på Pippi hela vägen till Åsby!
Tyvärr blev det nog lite mkt stilla tittande så hon kräktes när
vi nästan va framme, pluttan.
På väg hem pausade vi då och då så hon inte blev illamående.
Då gick det bra.
Vi stannade även vid Nisses och sen åt vi på en resturang intill.
Så härligt har vi haft det idag!!

TACK älskling för de fina blommorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback