Ljuva minnen

Igår satt jag o kikade lite på blocket.
Plötsligt fick jag se en jag mkt väl kände igen, nämligen
min mormor och morfars gamla vagn.
Jag var helt säker på att det var den, så jag ringde upp mormor
som bekräftade reg nr. Det var den vagnen, och den stog i stan!!
Till salu =)
Vi har ju redan köpt en vagn,och den hade blivit för liten för oss,
men det var ju ändå väldigt kul att se!!
Jag ringde upp och då sa ägaren att det var spekulanter där
från dalarna som skulle köpa den.
Klockan var mkt annars hade vi nog åkt dit och tittat på den.
Men nu bor den i dalarna =)






Gardinerna har mormor virkat! och lampan har dom köpt o satt dit!



Ljuva minnen väcktes till liv och det var svårt o sova sen på natten.
Tankarna bara for runt om morfar och hur mkt jag saknar honom.
Hur kul vi hade med alla resor med den här husvagnen osv..

Kommentarer
Postat av: Rosi

åh.. vad kul att du hittat den vagn, synd att ni inte köpt den . men mycket minne med den vagn. . ja.. vi alla saknar mkt morfar.. jag saknar enormt mkt honom.. några dagar sen grät jag som sjutton och nästa bli arg för han inte finns här, det är vissa period upp å ner.. .. många kramisar..

2010-07-10 @ 18:51:01
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: MAMMA

SITTER OCH FÅR TÅRAR I ÖGONEN.... JAA MÅNGA MINNEN DYKER UPP I HUVUDET... VÅR ÄLSKADE MORFAR OCH PAPPA.....SAKNAR DEJ SÅÅÅÅÅÅÅ.....

2010-07-10 @ 19:00:54
Postat av: Karin Petersson

Gillar om det du skrivit! Roligt att se lite fina grejer och inte bara det generella grejerna som man kan läsa om varenda dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback