Hellooo

Efter en lång paus måste jag väl kika in o meddela att jag lever =)
Det har varit mkt här..Jag har legat sjuk och varit in på operation.
Inget allvarligt men tillräckligt för att jag ska ha varit sjukskriven och
haft massa ont.
Detta såklart i samband med min sambos födelsedag.
Han fyllde 30år.
Eftersom jag låg inlagd blev det firande på em när jag kom hem.
Då fick han det här av oss =)




Sen dagen efter hade vi kalas för släkten o vänner.
Då bjöds det på mat som hans mamma gjort. Supergott.
Sen kaffe o tårta!





Det var så fullt upp så kameran glömdes bort,men lite kort hanns med.









På kvällen kom massa vänner.Jag tog inte med kameran då av säkerhetsskäl ;-)
Men kul hade vi,trots att jag var ny opererad..
Verkligen lyckad kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback