Update..

Vi var på kalas och åt gott, barnen lekte och det var
fullt hus :-) Sen begav vi oss hemåt.
Barnen gick ut i pulkabacken med deras far +Diva,
medans jag lagade ordning maten, idag blev det Tacos.
Snabbt och enkelt och såklart gott!



Izabelle ville sova hos sin farmor och farfar så nu är hon där.
Alicia och jag har badat och grejat lite men nu ligger även
hon i sängen och sussar..
Vi ska snart se Johan Falks 3e film.Spännande!
Jag blir så nervös när jag ser dom hihi.

Imorrn är jag ledig,då ska jag fixa en massa to dos och
sen ta itu med hemmet.Måste städas!
Så har vi ju en lunch hos mormor vi ska på ;-)
Full rulle, det är så det ska vara!

Ha en skön kväll hörrni.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback