Tisdag

Inatt har vi haft en rätt lugn natt,fram tills morgon timmarna.
Jag låg o sov och vaknade av två små barn som ville vara vakna
och titta på barnprogram.
Jag tyckte inte det var nåt konstigt eftersom dom gör det
varje morgon..
Men sen efter några minuter när jag vaknat till
så såg jag att klockan var 4.30 på morgonen!!
Alicia gick runt med sin dockvagn o Izabelle tittade på tvn!
Hjälp!
Så det var bara o släcka tvn o säga godnatt till Izabelle.
Som snällt somnade om.
Alicia därimot var inte lika lätt.
Hon ville ju inte sova! (som vanligt)
Vid 7 tiden somnade hon om igen en stund.
Då i soffan, för hon vägrade somna i våran eller hennes säng.
Pust!
Så nu är man lagom seg..Vilken morgon..

Hur som helst är hostan bättre och hon är feberfri.
Rätt pigg faktiskt.
Idag är det ridskola som står på dagsschemat.
Annars ska vi ta bort julgranen och städa lite bara.
Den har varit för länge tycker jag, men med jobb o sjuka
barn så hinns inte allt med som man önskar.

Ha en fin tisdag alla!

Kommentarer
Postat av: Rosi

sitter här och små skratt. härlig ungar ni har.. hehe.. skönt att hon är bättringsväg.. kramkrampuss

2010-01-12 @ 12:30:54
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: mamma

jaa,du.. barn är verkligen full av överaskningar... dom är ju lite gullig ändå att dom samarbetar...hihi,,, men förstår.. halv 5..var lite FÖR tidigt.... men ohh vad skönt att lillan mår bättre.... sköt om er alla och hoppas nu att ingen mera blir sjuk av er...puss och kram till er....

2010-01-13 @ 05:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback