Sunny day

Torsdag idag och Alicia har knölat lite inatt med.
En trött pappa hade just somnat när jag väckte honom igen vid 4.00.
Då hade jag blivit väckt och fröken ville inte somna om.
Han la sig då inne hos henne med kudde o filt, sen vid 6 när jag gick upp
låg han o snarkade brevid henne i hennes rum :)
Då var han nog glad o få flytta in till sängen igen!
Idag var pappa hemma med barnen, det kändes inte bra o skicka
dem till dagis när det inte är helt bra med lillan..



Kylig morgon och inte mkt sömn,men iväg till jobbet och vi hade
en stressig och KALL dag idag! Mkt promenad och kyla blev det.
Så härligt när dagen närmade sig sitt slut och vi for sista rundan på
landet. Det är verkligen FINT när solen går ner bakom vita fält och
små hus som det ryker ur skorstenen från.Det lukat gott
och solen är såå vacker, starkt rosa och så stor!
Undra om det är jag som är knasig som tjatar på om det
men det är kanske fotointresset i en som talar ;-)

Nu är jag iallafall hemma och har lite lugn stund i soffan.
Izabelle leker på sitt rum med sin kompis och Immad är
o handlar med Alicia.Så jag kunde få lite ro en stund.
Verkligen uppskattat!! Ögonen svider av trötthet,urk.
Men är man en jobbande småbarns förälder så är det hårt
vissa tider, det är bara o gilla läget och försöka hjälpas åt!
Snart är det dinner dax här.
Idag blir det pappas lasagne, i love!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback