Sjukling

Inatt vaknade jag av att Alicia var ledsen, hon var skållhet och kunde inte
somna om.Trots Alvedon och hostmedicin.
Det var en trött mamma som var vaken lääänge.
Lillan försökte somna om men kunde inte, så det var bara o kliva upp.
Otäckt när inte alvedonen hjälper och hon vägrade ta tempen.
Vi måste försöka köpa en örontemp, dom är dyra men
väldigt smidiga o ta tempen med.
Huvudet dunkar och jag känner mig SÅ trött..
Fick väl 4tim sömn inatt..
Jag fick ringa jobbet o vara hemma idag o vårda min lilla
snutta som för tillfället mår lite bättre.Hoppas det går över.
Hon är nog väldigt trött hon med.
Det blir en lugn inne dag idag,trots solen ute..
Pappa fixar lite god mat nu i köket och jag försöker samla
lite krafter i soffan, urk.

Det är vår start på denna vecka ;-)

Kommentarer
Postat av: mamma

MEN HJÄRTAT DÅ...STACKARS ER,NI SOM FICK SOVA DÅLIGT. OCH LILLAN SOM MÅR DÅLIGT, HOPPAS VERKLIGEN DETTA GÅR ÖVER FORT.... KRAM O PUSSAR TILL ER...

2010-01-04 @ 16:42:25
Postat av: Moster Rosi

krya på lillan.. hoppas hon bli bättre redan nu. den dammsugan var super bra.. jag har den.. använda mkt den.. men inte vid stora städa.. för jobbig att tömma ofta. hehe.. bara lätt städa så det räcker bra.. kramkrampuss

2010-01-04 @ 17:22:13
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback