Seeg dag

Dagen idag segar vidare,,
Vi gjorde mat och åt, så fixade jag undan disken
och grejade lite smått..Orken finns inte,
men om man tar lite i taget så går det ju bra.
Jag har säkert snytit upp en el toarulle (eller fler) vid det här laget
och är som skinflådd under näsan, suck!!


Finaste gullungen


Lilla snuttan hjälper mamsen att dammsuga ;-)
(Nej jag gjorde faktiskt det, men så fick hon prova)


Nu är älsklingen och Diva hemma ,barnen har somnat och han
fixar lite to dos och tar med Mc Donalds hem. Me like!
Synd bara att jag inte känner smaken :-(
Jag o Diva ligger o myser med filt och tända ljus i soffan.
Vad tråkigt det är o vara sjuk!
Har dock proppat i mig vitaminer och Alvedon nu så hoppas
det ger sig tills imorrn.

Njut kvällen.
Kram!!

Kommentarer
Postat av: mormor

ohh. gulligaste små tjejerna... älskar er.....

2010-01-15 @ 18:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback