Näsor och spray

Söndag idag och ute är det -2 grader,
alldeles lagom att vakna i och åka till jobbet.
Jag låg på spikmattan igårkväll och det hjälpte ,mådde bättre i morse
förutom att näsan rann och jag hade nysattacker ;-)
Tog med mig min bästa vän för tillfället..


Min nässpray!! :-)

Den är super.
Jag får så ont annars av andra sprayer, så jag har använt barnens jämt
men nu hittade jag den här och den funkar!
Tar både bort rinnet och täpptheten!
Så då vet ni det tills nästa gång ni blir förkylda!
Otrivin Comp!!
Viktigt bara att man inte missbrukar utan tar kanske 3ggr/dag, annars gör det SÅÅ
ont i näsan!

Nog pratat om näsor o sprayer!

Jag har nyss kommit hem från jobbet och slappar nu lite i soffan.
Resten av familjen är hos barnens farmor & farfar.
Jag ska gå över jag med men det var så skönt o bara hämta igen sig lite här!
Imorrn är jag ledig så det känns skönt o ha jobbat detta pass o veta
att man är ledig imorrn :-)

Ha en underbar söndag alla & ni ska veta att det är KUL
att ni skriver en rad, super ;-)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback